Sauna, bazén

Naši klienti mohou bezplatně využívat v aquaparku Aquaforum saunu a bazén.

Sauna je příjemný způsob relaxace. Doporučuje se při chronických zánětech dýchacích

cest, funkčních cirkulačních poruchách či klimakterických potížích.

Navozuje duševní pohodu, zlepšuje termoregulační mechanismy, napomáhá regeneraci organismu a posiluje imunitu.

Má vynikající preventivní účinek proti alergiím, infekcím horních cest dýchacích a používá se také k prohřátí kloubů a lepšímu prokrvení končetin.

Vystavování se vysokým teplotám není vhodné:

• Při horečnatých onemocněních
  • Osobám s vysokým krevním tlakem
  • Pro pacienty s epilepsií nebo cukrovkou
  • Pro ty, kteří mají nemocné ledviny nebo játra
  • Při akutních zánětech
  • Pro těhotné ženy

Plavání příznivě působí na rozvoj pohybového systému, nervové, oběhové a dýchací soustavy.

Je jedním z nejzdravějších sportů. Nezatěžuje klouby a příznivě působí i na naši dobrou náladu.

Konzultace s odborníkem

Popovídáme si o vašem trápení
Navrhneme individuální léčbu

Nebojte se, jsme tu pro vás. Chápeme vaše potíže a jsme tu od toho, abychom vám pomohli. Individuální konzultace s psychologem nebo psychiatrem zabere přibližně 45 minut vašeho času a je zpoplatněna. Investujte do svého zdraví!

Vyberte si způsob konzultace

• Online
  • Osobně
Online

Potkejte se s námi z pohodlí svého domova přes videohovor. Společně najdeme řešení vašeho trápení.

Osobně

Zavítejte k nám do Recovery Clinic, kde si s vámi v příjemném prostředí popovídáme o tom, co vás trápí, a najdeme společné řešení.